Mentorerne

Mentor avatar

En mentor er en udvalgt bruger, der har til opgave at hjælpe dig. Mentoren kan blandt andet hjælpe dig med at guide dig rundt, svare på tekniske spørgsmål, hjælpe dig med at handle undenfor byttemaskinen og meget andet. På denne måde undgår du, at du bliver snydt, farer vild på chatten eller noget andet

Konceptet

Mentorerne er frivillige brugere, der ønsker at hjælpe højhusets øvrige brugere til en bedre oplevelse. Har du brug for hjælp til en handel, brug for svar på et spørgsmål, m.m. kan du altid spørge en Mentor.

En Mentor har tæt kontakt til Netstationens ledelse. Derved har en mentor altid mulighed for at få hjælp, hvis de står i en situation som kræver det.

En mentor har mulighed for at afholde konkurrencer fra brugeren "Mentor". Vi anbefaler derfor at holde øje med brugeren, som der kan findes et link til længere nede på siden.

Hvad er det specielle ved en Mentor? 

At være mentor på chatten medbringer et vist ansvar, og derved skal de også kunne gøre sig bemærket. Derfor er der nogle kendetegn ved at være Mentor. De viser med store fagter, at de ønsker at hjælpe dig! Du kan kende en mentor på følgende måder:

  1. De har et "Mentor" logo i deres profil.
  2. De har et unikt lavt lejlighedsnummer.
  3. De har unikt tøj med Netstationens logo på eller et "M".

Herunder kan du læse om, hvilke fordele en mentor har: Som Mentor på chatten er der en række særlige vilkår. Det betyder at en Mentor ikke kan eller har mulighed for at deltage i konkurrencer afholdt af Netstationens ledelse.

Der er dog nogle undtagelser, som ovenstående godt må deltage i.

  1. HH-Odds
  2. Turneringer i Kasino
  3. Events hvor alle deltagende får en præmie
  4. Events afholdt af automatiske bots

Det betyder, at en Mentor kan gennemføre missioner og deltage i events, men at de er uden mulighed for at vinde i eventet, hvis der indgår en præmie i begrænset antal.

Mentorerne har gennem deres tid som Mentor en række goder, som er følgende:

  1. Gratis VIP.
  2. Et tættere samarbejde med Netstationens ansatte.
  3. Et unikt lavt lejlighedsnummer med indbygget baggrund.

Regler for brug af mentorer som mellemand ved spil

Når du vælger at benytte dig af en mentor som mellemmand til et spil, er der opsat et regelsæt, som du altid kan hæfte dig op ad. Både Mentorerne og Netstationens ansatte har sat rammerne om dette regelsæt.

Her finder du regelsættet som Mentorne forholder sig til når de agere Mellemmand i spil. Der findes regler for de mest populære spillemetoder, og vi anbefaler i læser dem igennem, inden brug af servicen.

Poker - All-In:

Begge spillere skal gå all-in. Brugeren der vinder hånden, vinder spillet. Ved split spilles hånden om, og begge skal gå all-in igen.
Hvis der er uenighed om resultatet, skal der fremvises billede/screenshot af bordet. Hvis en spiller mister forbindelsen, eller forlader spillet, så har modstanderen vundet.

Poker - 3+2:

Begge spillere tjekker hele vejen igennem hånden, og vinderen af hånden får 1 point. Sådan fortsættes der indtil, at der er fundet en vinder.
Man spiller bedst ud af 3, med det forbehold, at man skal vinde med 2 point.

Eksempel: 3-1, 4-2, 6-4, 8-6, 10-8.
Man kan også lave æg og vinde 3-0.

Hvis der er uenighed om resultatet, skal der fremvises billede af bordet. Hvis en spiller mister forbindelsen, eller forlader spillet, så har den anden spiller vundet en runde.

Eksempel: Der står 2-1 til spilleren der fører, spilleren mister forbindelsen, så er stillingen nu 2-2.

Hvis en spiller raiser eller går all-in i stedet for at tjekke, taber spilleren. Modparten bedes tage screenshot af spillerens raise som bevis.

Almindelig Poker:

Hvis der er uenighed om resultatet, skal der fremvises billede af bordet.
Hvis en spiller mister forbindelsen, eller forlader spillet, så har den anden spiller vundet.

Generelle regler:

Screenshots skal være af selve bordet, så mentoren kan se chips, spillere og kort, da det er en afgørende faktor for om screenshottet er gyldigt.
Ved brug af en mentor som mellemmand er det et krav at sige stillingen højt i 3+2, så mentoren der agere mellemmand, kan følge med i stillingen.

Ludo:

Ved uenighed skal der fremvises billede/screenshot af det afsluttede spil, hvor der kan ses, hvem der står som vinder, og hvem spillet var imod.
Hvis en spiller mister forbindelsen, har den anden spiller vundet.

Vi anbefaler dig derfor, at du læser disse til punkt og prikke, så der ingen uenigheder opstår. Mentoren træffer beslutningen på baggrund af dette regelsæt.

Sidst opdateret d. 11. januar 2021